New classic

Noël est fini et je ressens déjà une nostalgie de cette journée, Noël est vraiment mon moment préféré dans l'année et je suis un peu triste que ce soit fini ! J'ai passé un merveilleux moment en famille et j'espère que ça l'a été aussi pour vous. Dans 2 jours on sera en 2012, c'est fou ce que l'année est passée vite, comme tous les ans ;)

Christmas is finished and I already feel a nostalgia for this day, Christmas is really my favorite time of the year and I'm a little bit sad that it's finished! I spent wonderful moment in family and I hope that was it also for you. In 2 days we'll be in 2012, it's crazy how the year is past so fast, as every years;)



Top : New Look
Cardigan : Stradivarius
Skirt : Mim

Qui sait dans quel magasin H&M (Paris et Ile de France) peut-on trouver ces chaussures ??!

Share this:

CONVERSATION

21 commentaires:

  1. Je ne peux pas t'aider pour ta recherche, mais cette tenue est très mignonne !

    Des bisous,
    http://en-joy-fashion.blogspot.com/

    RépondreSupprimer
  2. Love your ring ! This outfit is nice !x
    Kiss


    mfashionmyobsession.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  3. Merci pour ton aide! Je l'ai corrige ;) Tres gentil!:)

    RépondreSupprimer
  4. Merci pour ton aide! Je l'ai corrige ;) Tres gentil!:)

    RépondreSupprimer
  5. Love this ensemble! Feminine and simple. :)

    RépondreSupprimer
  6. adorable floral print! love your skirt :)
    love, jamie

    RépondreSupprimer
  7. Love your outfit, i agree this year has gone super quick xx

    RépondreSupprimer
  8. I love the print on your skirt, very pretty! Happy new year. xo

    http://www.pearlslaceandruffles.com

    RépondreSupprimer
  9. Your hair looks lovely!
    Happy New Year :)
    x

    RépondreSupprimer
  10. Christmas is my faveorite time of the year, too. :D
    love the look
    kisses

    http://annacoman.blogspot.com

    RépondreSupprimer
  11. Gorgeous outfit, really like your ring :) x

    RépondreSupprimer
  12. nice outfit
    i love your skirt

    veronicamariana.wordpress.com

    RépondreSupprimer
  13. This is such a great look - love the skirt. I'm still really sad Christmas is over! Boo! x

    Natalie | Just a Thought

    RépondreSupprimer
  14. J'aime ta tenue !

    Bisous ma belle,
    Valentine, 14 ans
    http://inthestreetofmode.wordpress.com/

    RépondreSupprimer
  15. J'adore cette tenue, je porte souvent des tenues similaires à celle-ci. :)

    RépondreSupprimer